Jambo Media haalt Marketizator naar Nederland

27 juni 2016

Onlangs haalde Bedrijfskern Hardinxveld-Giessendam-lid Michel Aanen van Jambo Media een prijswinnende tool voor conversieoptimalisatie naar Nederland: Marketizator. De tool - waar Aanen nu Country Manager Nederland voor is geworden - is een aanvulling op de internetmarketingdiensten die hij met Jambo Media aanbiedt.

“Het is een kans om te werken met een complete conversieoptimalisatietool, zonder 'verborgen' kosten”, vertelt Michel Aanen. “Gebruik levert meer conversies op met hetzelfde aantal bezoekers.”

Michel Aanen is ondernemer en zette acht jaar geleden Jambo Media op in Hardinxveld-Giessendam. Hij is reeds meerdere jaren lid van ons netwerk.

De keuze om dit product naar Nederland te halen kwam mede tot stand vanwege de successen die ermee worden behaald. Kort na de oprichting won Marketizator in 2013 in Praag de StartUp Rally Prijs. In januari 2014 verhoogde Creaton, een gerenommeerde dakenproducent in Duitsland, zijn conversiepercentage met maar liefst 350%. In augustus 2014 zag TinaR, een van de belangrijkste spelers in de online kledingindustrie in Roemenië, zijn omzet met 48% stijgen. In januari 2015 werd Marketizator door G2Crowd.com verkozen tot de CRO-tool met “de hoogste score voor totale klanttevredenheid.”

Momenteel wordt Marketizator gebruikt in Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk en tal van Oost-Europese landen. Nu is dankzij Michel Aanen Nederland erbij gekomen. Forbes, Samsung en Wordstream behoren tot de duizenden tevreden gebruikers.

Meer informatie over Jambo Media en de nieuwste ontwikkelingen: https://www.jambo-media.nl

Contact opnemen met de Bedrijfskern

Heeft u vragen of wilt u lid worden van Bedrijfskern Hardinxveld-Giessendam? Neem dan contact met ons op.

Versturen